2007-01-24
 19:42:04

obekvämt

Nu har jag färgat håret. Samma färg som förut. Hade massa utväxt o det hade blivit så urtvättat. Nu är det fint igen :)

Var på stan me Annica efter skolan o fyndade: en dvd-film (hotel rwanda) för 15:- på kupan och en fin stickad tröja från rean på hm. Fast märker nu att den sticks som faan.. men vill man va fin så får man lida pin. minsann :P

Har ont i höftbenen, svanskotan och ryggraden idag.. Fattade inte varför. Men sen la jag mig i sängen och då kom jag på att det är pga den!! Den är hård!! Måste köpa en ny o tjockare bäddmadrass till den så fort jag får lön. Jobbigt att sova i en säng som man får ont av..

Är så trött nu. Jobbade inatt och sen var det skola idag, så jag hann bara sova fyra timmar.. Kommer somna tidigt ikväll. Skulle kunna somna nu..
Nä, fan va tröjan sticks. Måste ta av mej den nu! Doh..


bin

Hört talas om prinsessan på ärten? Hon blev full av blåmärken pga en yttepytte liten ärta i sängen. Kolla nogsamt om du hittar ärtan!


Anonym

nogsamt? vad är det för ord? :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!