2007-01-09
 00:22:27

noll hål!

jag borde sova nu. ska upp tidigt imorrn.. men jag är inte trött än.. sånt är jobbigt..

var hos tandläkarn idag o lagade ett hål i en tand. för första gången i mitt liv! blev helt förvånad när tandläkarn sa att jag hade ett hål. trodde mina tänder va värsta supertänderna som aldrig skulle gå sönder.. men så var det visst inte. doh! det blev dyrt!

efteråt var jag bedövad i halva ansiktet. o så var jag med mamma på stan o åt lunch. det var lite småsvårt att äta då.. o dricka.. vattnet höll på att rinna ut hela tiden :P

har jobbat ikväll. var skitsegt på jobbet. tiden gick låååångsamt. fick skjuts till bussen efteråt iaf. alltid nått :) slapp gå o ramla o slå ihjäl mej på isen.
jävla väder!

nu ska jag lägga mej i sängen o kolla på tv tills jag somnar.
godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!