2007-01-15
 21:18:06

nere

Jag är så less på allt nu.. skolan, stress, jobb, pengar, vara ensam..uuusch va deppigt. Jag vill sova! Men jag har inte tid med det.. o jag kan inte somna heller för den delen. Det är ju ett problem som jag aldrig haft förut.. Jag brukar ju kunna somna när som helst o var som helst.. typ..

Måste skriva det där jävla pmet tills på fredag. Surt. Det går inte alls bra.. Kommer ingenstans me det. Lånade en bok av annica idag. Borde läsa den nu för jag ska lämna tillbaka den imorrn till henne. Men jag är så trött så min hjärna vill inte hänga med.. Doh! Har suttit o kollat på simpsons istället.. mycke roligare..

John kommer snart hem iaf! På torsdagnatt typ. Äntligen! Lycka.

 Nej men nej.. BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖUU!! Orka.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!