2007-01-12
 12:53:19

kläder o grejer

Har fått brev från Åhléns klubb.. Jag har tydligen handlat för lite där förra året. Man måste ha 25 000 poäng varje år för att det ska vara gratis att va medlem. Annars måste man betala 100:-
Jag har 24 970 poäng nu! Det saknas alltså 30 poäng. Ringde till Cicki, som jobbar där, o frågade hur mycke man måste handla för om man ska få 30 poäng..
Gissa hur mycke det va?? 3:-
Jaja, får väl gå dit o köpa nånting då... :P

Nu ska jag gå till ica o hämta ut mina kläder som jag beställt från HM! Kommer inte ihåg vad det var riktigt (en bikini, ett linne...och typ två saker till, men vad?!) spännande :)

Maja kom hem igårkväll!! :D Wiho. Ska hem till henne en sväng innan jag ska till jobbet ikväll.
Verre har kommit hem från Indien också ju, och Ullis kommer upp till Sundsvall i helgen. Fan va kul o träffa nästan allihopa samtidigt!  :) Inte så ofta det händer.. fast cicki o anna saknas..

Idag MÅSTE jag börja plugga. Ska skriva ett pm tills nästa vecka. Har inte ens börjat.. Ovanligt att jag skjuter upp saker... verkligen..!!



Staub

Tre spänn är sex bugg. så räknade jag iaf förr i tiden!


Ullis

Var det några fina kläder i paketet? :) Ses snart!


Anonym

kinesiska skyltar!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!