2007-01-09
 12:41:18

Jag o Lena!

Du är Lena PH

trygghetsfaktor: 50%

Du vill veta vad du får och föredrar överraskningar som är planerade.
Du blir ofta elakt kallad "typiskt svensk", men det gillar du. Ambitiös och engagerad.
Du tänker själv, för det har magistern sagt att man ska.

Lämpliga yrken: Projektledare, Forskare, Bensinmacksföreståndare.




Njaa, vet inte riktigt om det där stämmer så bra..? Bensinmacksföreståndare?? gah..
hittade det här i ninas blogg :P the test: http://user.bahnhof.se/~reaper/test/



Ullis

Jag blev Annika Lantz, trygghetsfaktor 29 % :D


am

jag blev marie fredriksson for fan! 71%!!!


marita

vad roligt :)jag blev charlotte permell, vem det nu är. 43% Lämpliga yrken: Arbeta till sjöss. ajöss, nu drar jag till sjöss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!