2007-01-03
 10:18:03

ensam kvar

VAFAN.. hade precis skrivit ett inlägg här o så råkade jag trycka på nån knapp så allt försvann.. skriver på mammas lilla dator.. knapparna sitter ju inte som dom ska tycker jag!! hm..

jaja.. bara att börja om då!

John är påväg till Srilanka nu! o jag är kvar här... !!Känns inte bra. Jag vill också åka! Men kunde inte följa med för det är så mkt i skolan nu.. o dessutom hade vi inte råd att åka båda två nu :(
Han ska vara borta i två veckor. Saknar honom som fan redan! eh.. det var två timmar sen han åkte..
Men det ska bli lite kul att bo helt själv iaf. För första gången. Har ju alltid bott tillsammans med någon förut.. Kommer nog klara mej. hoppas jag :P

Är som sagt hos min muma nu. Har har lånat symaskinen o sytt upp ett par jeans.. eller mamma sydde.. o nu ska jag låna HMkatalogen o beställa klääädeeer. WOHO, tröstshopping för att jag inte får åka till Srilanka! :D

Sen ska jag hem o försöka börja plugga.. borde ha gjort det för länge sen men jag har varit så förkyld så jag hr inte orkat.. Skyller på det iaf..

Å nu tog jag jättegulliga kort på Morris.. Han ligger inuti symaskinens plastfodral.. o han har en kökshandduk på sej. Den katten är inte riktigt som andra katter.. hehe. Å här är ett fint kort på honom som mamma hade på datorn, snygging va? ;)

Morren


Katja

Hej hej Sofie, hoppas allt är bra med dig! :)
/Katja



PUBLICERAT: 2007-01-03, 14:52:41 | URL: http://candygal.blogg.se
marita

haha avd söt katten är. den ser ut som en hamster som har samlat mat i kinderna! :D


am

+ en aning stirrig :|



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!