2007-01-16
 13:57:39

blood in, blood out

Jag kollade på en film inatt, så det råkade bli så att jag inte somnade förrän väldigt tidigt imorse.. Jag som skulle kliva upp tidigt idag o plugga!! Det gick ju inte så bra...

Ska åka till mammas jobb nu o kopiera ut annicas bok, lämna tillbaka boken, äta middag hos mamma o Lasse, åka till jobbet, jobbajobba, åka hem och plugga hela natten! typ..

La in lite bilder från mobilen i datorn.. Två från juldan bland annat.. =) Blev en aning mörka.. men men:

juldan2
Anna o Ullis..

juldan
..och Anna o jag.

Japp, nu ska jag plugga lite innan jag måste iväg.
Tack o hej.


Ullis

Fina bilder. Hur gick det med att plugga i natt då? hoppas de gick bra!! nu ska jag till skolan snart..pöss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!