2007-02-08
 16:14:21

Torsdag

Idag ska jag:

Försöka få liv i alla blommor som ser halvdöda ut.. Duscha dom sa mamma..
Sätta in alla papper som ligger utspridda över köksbordet i nån pärm. Eller kasta?
Äta mat. Riktig mat. Inga nudlar!
Duscha.
Försöka fixa böcker till kursen som har hållt på i några veckor nu. Lite panik bara..!
Dammsuga.. borde jag verkligen. Men kanske råkar glömma bort det....
Kolla på TV förmodligen..
Prata med Ullis hoppas jag! Ring upp nån gång lous!

fötter
å, här är mina snygga strumpor som jag fick av marita o gänget..
(fult golv va?! måste lägga nytt när jag blir rik..)


S

haha fötterna ser ju helt mongo ut.. konstig vinkel skyller jag på!


Anonym

mitt golv är ännu fulare..ser typ ut som golven brukar se ut i skolor..och är iskallt. vll ha parkettgolv o golvvärme! :P


ullis

det var jag som skrev!! wöööw!


s

nej fan. nu råkade jag ta bort strumpbilden.. så den försvann här också.. va smart jag är!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!