2007-02-02
 23:17:11

snart är det lördag igen..

Nu kom jag precis hem från jobbet. Har jobbat fredagkväll som vanligt.. Slutade ganska tidigt o fick skjuts hem med Elin o Roger. tack tack! 
Ska göra goda mackor o sätta mej framför tvn nu tror jag.. tråk. John är hos Danne.. Men han kommer väl hem snart..

Igår och idag har varit två rätt så värdelösa dagar. Har inte gjort mycke. Knappt varit utanför dörren förutom nu när jag var till jobbet...

Men imorrn är det reggaekväll på red rock!! :D sweet! Ska dansa o dricka öl o träffa kompisar som man inte träffat på länge. Mycket trevligt. Hoppas jag.



marittta

jag ska förresten inte träna idag. ska gå ut på promenad istället. och träna med mina hantlar. snygg bild på bobban! see you tonight.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!