2007-02-22
 13:43:45

skolish

Nu sitter jag på skolan o "pluggar". Har haft föreläsning o tänkte stanna kvar här ett tag så jag får nånting gjort på vårat grupparbete om kalla fucking kriget. Har skrivit en inledning. Eller..en halv. Rega skrev andra halvan...
Nu är jag för hungrig för att kunna koncentrera mej på det här. Vill inte köpa nått att äta på skolan. Det känns onödigt när det finns mat hemma. Skulle ha tagit med en matlåda om ajg varit smart. Vilket jag tydligen inte äärrr..

Äh nu skiter jag i det här och går hem. Ska kanske jobba ikväll. Dom skulle ringa o säga till nån gång på eftermiddan ifall om det behövs.. Jobbigt att inte veta i förväg.

Nä, nu blire hemgång. Ut i snön..doh.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!