2007-02-23
 13:40:04

lurv!

Idag hade jag tvättid kl.10 så va tvungen att kliva upp tidigt. Ganska bra, annars sover jag bara bort hela dan. Tvättade o kollade på populärmusik från vittula till kl.13.. Filmen va väl sådär tycker jag.. Efter att jag varit ner o hämtat upp sista tvätten kom jag på att jag glömt att ta bort luddet ut torktumlaren. Blev rädd att nån galen tant skulle bli arg o komma upp o pliga på dörren o trycka upp ludd i ansiktet på mej (som den där reklamen...) så jag gick ner o tog bort luddet. För säkerhetsskull liksom..

Japp.

Ludd.. Lurv..

Haha när vi i Ayia napa för några år sen så var det en gubbe på vårat hotel som var jättehårig. Han hade vitt hår överallt. Vi kallade honom för Lurv. Väldans roligt tyckte vi. Vi har så bra humor!!
Lurv (gubben alltså) va dock lite läskig.. Han var alltid vid poolen och liksom drogs mot barnen som lekte där. Pedofilvarning?? Eller så ville han bara ha en vän. Stackars ensamma Lurv!


ett lurv!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!