2007-02-01
 13:44:57

Jobbjobb

Men jävla posten! Ge mej jobb!
Fick sms om att det finns jobb nu, o man ska ringa för att få tider. Nu har jag suttit o ringt i över en timme..! ingen svarar!
Alltid när man får sånna där sms brukar typ alla som är med i vikariepoolen ringa så fort som möjligt o slåss om nattjobben (ingen vill jobba förmiddag..) Men nu är det inte ens upptaget när jag ringer. Har jag missat nått?? Har dom bytt nummer?? Gah.
Om jag tar en paus i ringandet o ringer om nån timme kommer alla säkert redan ha ringt innan mig o så kommer det bara finnas förmiddagar kvar till mig nästa vecka.
Har jobbat förmiddag två dagar den här veckan och det räcker!! Jag orkar inte kliva på 04.15 en morgon till nu på ett tag. Jag blir helt död av det.. hua.

Sitter även o skriver en essä nu. Jag är lite osäker på vad en essä är för nått egentligen?? Skitbra det.. Men läraren verkar inte heller riktigt veta vad han vill att vi ska göra så... det jag har skrivit borde duga.
Först sa han att vi ska skriva en essä (om mänskliga rättigheter) på 1-2 sidor.. Sen sa han att man även kan typ skriva en låt o spela upp den för klassen.. eller skriva en dikt.. Men jag tror att jag ska bespara klassen min sång o mina dikter. haha. Det fick bli en vanlig tråkig text.. eller essä då.. :O

Ska testa ringa igen nu. Jag har ringt 18 gånger! omg. Känner mej lite desperat.
NEJ fan i helvete nu är det upptaget!! Jag sa ju det! Nu ringer alla andra o snor alla nätter från mej!! ARGH.

Men whatever. Det fixar sig.


m

haha. fru_desperat



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!