2007-02-28
 18:55:53

Jag är sjyyk!

Imorse när jag vaknade hade jag feber o hosta. Har bara gått o väntat på att det ska komma. Alla är ju sjuka nu.. Har sovit halva dan så jag känner mej liite bättre nu. Ingen feber längre tror jag..
Mamma va här förut. Hon va ledig idag så hon var snäll o åkte o handlade åt mig :-*
Nu har jag legat i soffan och ätit isglassar (päron och colasmak) och kollat på Ducktales the movie! Kändes som när man var liten :)
Fast jag känner mej gammal.
Såhär ungefär:
gammkärring
Jag som 100-åring. typ.

Nu ska jag kolla på vänner o äta choklad. Hade tänkt att bara äta godis o onyttiga saker på helger från o med i söndags. Det gick ju inte så bra.. Men när man är sjuk är ett undantag säger vi :P
Krya på mig!


Anonym

Herreminje!! Va sjuk du har blivit sedan jag for därifrån. Ät en glass till vet´ja! Krya PÅ dig!


BILÄGARN

haha, gamkärring!!!



PUBLICERAT: 2007-03-02, 18:07:31 | URL: http://marita.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!