2007-02-24
 12:34:42

här ligger en fisk begraven

Snart så blir det sushi på stan! äntligen, jag har längtat! Det är ju bara Ullis som vill äta det me mej, o nu är hon hemma i helgen så jag tvingar henne! :P

sushi-bar-sushi.jpg
(fast jag gillar inte dom där som är mörkare, med tonfisk.. usch.)

Igårkväll var jag ensam hemma o kollade på film. Boondock saints. jäjvligt bra. John var ute me sina niggas o hade kul :P
Ullis o Ahmed var här en sväng o kollade på våra gardiner.. hehe :) Oväntat besök. Hade dock ej något gevaliakaffe hemma.. tyvärr.

Efter stan idag så blir det middag hemma hos mamma o sen bio me John. Vet inte vad vi ska se för film bara.... nån som har nått förslag??


am

rosa/röd ingefära!! AHA!



PUBLICERAT: 2007-02-24, 20:58:18 | URL: http://sonido.blogg.se
s

ja! som i usa. undra varför den är den färgen..


marita

vad är det för ryamatta under fiskarna?


s

ryamatta?? vaa, jag ser ingen jäddra matta..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!