2007-02-20
 19:34:54

desperat

Idag skulle jag ha gått till skolan på förmiddan. Klev upp o åt frukost vid 9.. Men då fick jag massa sms. Det va från mina klasskompisar. Två i min grupp va sjuka.. Så vi struntade i att träffas på skolan. Gick o la mej o sov igen istället. Trevligt :)

Var o handlade med maja på Ica idag. Fick skjuts (för det är ju såå låångt från mig till ica..eh..) :P  o sen gick vi på stan o shoppade på HM! Hade fått hem lite rabattkort från HMclub. 20% på valfritt plagg. Köpte en skjorta o två linnen. Hade även ett kort med 10%rabatt på barnkläder. Det fick Maja :D Hon hittade faktiskt massa fina kläder där. Som hon köpte även.

Nu har jag äntligen börjat plugga. Ska skriva nått shit om Kalla kriget. Min del av uppgiften är att skriva typ hur Sovjet påverkat övkriga välden efter det kriget... Men jag hittar mest bra saker som dom andra i gruppen kan skriva om. Gah. Jävla svåra uppgift!

Ska fortsätta plugga nu tills John kommer hem.
Då blir det Semlor och Desperate Housewifes!!
Perfekt.


Anonym

housewives!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!