2007-02-07
 12:30:57

Can I have it like that?

Skulle egentligen på föreläsning nu. Men jag orkar inte. Har massa eksem o det är så jävla kallt ute så huden kommer bara bli värre om jag går ut.. nej tack!

Igår råkade jag sova till kl.17. Hade jobbat natt.. Jobbigt att sova så länge, allt blir helt fel. Ska man äta middag på en gång när man kliver upp då eller frukost? ja vilka problem.
Jag va med Maja på basket på kvällen iaf. Det va kul faktiskt. Säger bara en sak, nummer 11 :D

Nu ska jag ringa till seko o bli medlem där.. Dom på jobbet tvingar mej för det ska va sekofest snart, så jag måste bli medlem fort så jag kan gå på festen. hehe. Ok, det har säkert sina fördelar att va med i seko iaf.. inte bara för att man får gå på fest.. Fast jag vet faktiskt ingenting om vad det är för fördelar.. Ska ringa o fråga dom.

Ska jobba igen ikväll + natt. Hoppas det blir lika lugnt som det va förra natten. Sweet me lite att göra o mycke raster.

Diska nu. + Pharrell i högtalarna. Wihoo..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!