2007-02-26
 11:34:47

abcdefghijklmnopqrstuvwxysåäö

Var inne på en rolig sida igår. Man tar ett kort på sig själv o så kan man se hur man kommer se ut när man blir gammal, som afrikan, asiat, baby, mangafigur mm.. Väldigt underhållande tyckte jag :)
 http://www-old.cs.st-andrews.ac.uk/~morph/Transformer/

mangasofiemangajohn
Såhär skulle jag o John ha sett ut om vi va mangafigurer. Fina va? :D



konstsofiekonstjohn
Jag och John som nå sorts konstverk..? haha, vackert! syns ju att det är vi ;)

Har nyss ringt till posten o skaffat lite jobb den här veckan. Känns som att jag måste jobba nu. Jobbade ingenting förra veckan för jag skulle ha tid att plugga.. Vet inte om det blev så mycket mer pluggning än vad det skulle ha blivit om jag inte jobbat... menmen.. Kan ju låtsas att jag pluggade mer...
Nu ska jag jobba ikväll+natt. Måste plugga lite nu. Sen måste jag gå till skatteverket innan dom stänger kl.16.. Börjar jobba kl.18.. Jobbig dag. Doh.

Igår var förresten Maja o Marita här o kollade på film. Fast dom två somnade i soffan för dom va lite bakis o knäckta.. haha. Mamma o Sara (verres mamma) kom hit lite senare också. Och väckte Maja o Marita :P
Sara hade med sej en jättefin tavla som vi fick i försenad inflyttningspresent. Mamma hade med sej blåbärspaj. Vart en riktigt trevlig kväll med blåbärspaj, te och The simspsons på dvd :)

Nu måste jag röra på mej om jag ska hinna allt jag måste göra idag.
Laterr!


Ullis

haha, bakis o knäckta. Så de drack alltså ändå? ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!