2007-12-19
 14:39:31

virus igen! :/

Igårmorse när jag kom hem från jobbet gick det inte att starta datorn!! Det var bara svart med nån vit text, och det hände ingenting. Då blev jag LITE irriterad!! Fy faan, tredje gången på ett halvår eller nått som det händer..?!!

Men nu har Danne fixat det iaf, så nu funkar datorn igen. Bra det, för annars har jag ingenting att göra när jag är hemma!! haha... det är ju faktiskt ganska tragiskt...! Igår var jag helt rastlös.. passade på att träna ordentligt, när jag ändå inte hade nått annat att göra. :)

Förra natten jag jobbade var det nästan 10 ton post.. och det kom in jättesent också!! Var helt slut efter den natten kan ja lova.. Ska jobba igen nu, kväll och natt. Hoppas det blir lugnare.. Snälla människor sluta skicka så mycke julkort o skit! :P Efter den natten drömde jag en mardröm:
Alla processledarna och dom äldre som jobbar på posten hade blivit galna och onda! Dom tvingade alla att stå och sortera julkort i all eveighet typ.. Vi fick aldrig gå hem!! Och alla hade röda tröjor på sej! Som fängelsedräkter typ...
Sen när jag kom till jobbet igårkväll hade alla lagledarna röda t-shirts på sig!! Det var ju nästan lite läskigt....hehe..

Näe, nu måste jag röra på mej.. Ska in till stan och kolla lite innan jag ska till jobbet!

Haha den här är rolig... :)
image222



Anonym

äsch det syns ju inte vad det står i pratbubblorna :(



PUBLICERAT: 2007-12-19, 14:40:13 | URL: http://sofiiie.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!