2007-12-13
 02:51:13

sova?

Inatt är jag ledig!! Jobbade ikväll. Dom frågade om jag kunde ta natten också, men nej tack! Har ju redan varannan natt så om jag tar en extra blir det tre nätter i rad..jobbigt. Hinner ju aldrig göra nånting annat än att åka fram och tillbaka till jobbet tycker jag..

Hmm.. Man kanske borde gå och lägga sej? Men jag är inte speciellt trött.. Känns som att jag håller på att bli sjuk (åneej) så jag borde väl försöka sova o bli frisk! Ja.. ska snart gå och lägga mej då..

Jag måste åka till birsta snart och köpa en ny kameraladdare!! Men jag har ju aldrig tid.. jävla jobb hela tiden. Måste även hinna köpa julklappar!! Hur ska det gå till?? Men jag har iaf lyckats fixa två stycken... :)

Ja visst ja, jag fyllde ju år i tisdags! Fast det kändes som det var i söndags... för det var då vi firade mej Mamma, lasse, faster och farbror kom hit och åt tårta. Kunde inte fira så mycke på tisdag för John jobbade hela dagen och jag hela kvällen och natten...
Fick i alla fall massa bra presenter!! :) Jääättefina stövlar av mamma, hantlar av John (eller det var mer som ett halvt gym..sånna där hantlar som man kan byta vikter på.. som små skivstänger liksom..), presentkort på HM och Make up store...pengar...brödfat..träningsmatta..en blomma.. :)

Nä nu blev jag helt plötsligt jättetrött! Jaha, va bra då, så kan ja gå o lägga mig nu. GONATT!


Madde

GRATTIS i efterskott!!!! =)



PUBLICERAT: 2007-12-13, 18:44:44 | URL: http://maddoxx.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!