2007-12-16
 03:16:51

Lugn lördagskväll

image221

Jag och John var på bio ikväll och såg Guldkompassen. Det var riktigt bra tyckte jag :)
Har jobbat så mycket den här veckan så det var skönt att bara ta det lugnt ikväll.. inget festade, det får vänta tills juldagen! ;)

Var i birsta idag med mamma och Lasse. Köpte en del julklappar, men har fortfarande några kvar.. Morfar till exempel.. vad ska han få?? Och Lasse.. dom är svårat. Eller morfar är ganska lätt o köpa till egentligen, för han vill aldrig ha nåning..!! Han blir nog mest glad för en chokladask eller nån slags alkohol... :P

ÅNEJ! Kom precis på att jag glömde att köpa en ny kameraladdare när jag var där i birsta idag! Skit också! Saknar kameran... måste fixa det snaaart!

Imorgon ska jag åka till Njurunda och tända ett ljus på pappas grav. Det var hans födelsedag idag.. eller igår blir det ju nu. Den 15:e alltså. Och en annan sak som hände igår var att jag blev faster!! (låter som ,man är värsta gamla tanten när man är faster juh! tss..) Johns bror Raja o hans fru Camalin fick en dotter! Så nu fyller hon år på pappas födelsedag. Lätt att komma ihåg då!
Dom har tänkt att hon ska heta Andrea i andranamn (samma andranamn som Johns systers dotter: Rochell Andrea Nathalie) men dom har inte bestämd själva tilltalsnamnet än. Dom vill att det ska börja på C.. kom på nått fint namn på C!

Ne, nu ska jag nog sova. Är ganska trött faktiskt... och jag lär ju inte få sova allt för länge om jag ska åka med mamma imorrn.... Så gonatt då!




Anonym

Carmen efter stockholms bästa ölhak!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!