2007-12-29
 18:35:35

Jag var så glad! Men det gick över...

Kom hem från stan för en timme sen. Fick den utmärkta idén att jag skulle ta en promenad hem, känns som jag inte har rört på mej så mycke på sistone... Bara det att det regnade ju ganska mycket.. märkte jag efter ett tag!! Blöööt blev jag... Hade ett paraply i väskan men det märkte jag inte förrän efter ett tag.... när jag redan var blöt.

Köpte en söt t-shirt/linne (eller nått nått sånt) med ugglor på idag :) Blev inte så mycket mer än så.... Hann inte, för Verre ville hellre fika än shoppa.... Vi var på det nya ekologiska caféet på trädgårdsgatan! Det var bra där, goda smoothies :D

Innan det var jag på clas ohlsson o köpte laddare till mitt kamerabatteri... trodde jag ja! Var värsta nöjd nu och tänkte ladda kameran, men när jag öppnade katrongen så märkte jag att det var konstigt... Det är massa olika små delar.... olika laddare liksom, till olika batterier. Tror jag ska lämna tillbaka det och köpa en likadan laddare som jag hade förut, på Kjell o co... INTRESSANT VA?!
Fick i alla fall inte ladda kameran idag heller då... Jävla skit!

Ikväll måste jag verkligen städa! Borde ha gjorts för länge sen.. damm överallt... Ska snart ta tag i det, måste bara läsa lite bloggar först.... o kanske spela lite betapet... :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!