2007-12-29
 03:29:31

Haha..!! Det här va ju kul.. :)

Öppna din sms-inkorg! Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor.


Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Åh. Jag vet ej. Insåg nyss att d e på mån. Haha! Klant. Vi får se. Kanske åker t Sthlm. Annars kmr jag :) Krya på dig!

Vad gillar folk bäst hos dig?
Ja bål och snacks borde ju räcka. Vilka ska komma?

Vilken raggningsreplik faller du för?
Vaken? Hade du kul igår? Va mycke folk på stadshuset lr? ;-)

Vad var det första du sa imorse?
Ja det kan jag väl!

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Ok. Kanske, jag får se. Lycka till! :)

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Wöu!Såg en kjol på H&M som du borde testa.Å en kjol lr 2 på Åhlens.

Vad säger du under förspel?
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LILLFIA! :) Hoppas du får en bra dag med mycket kärlek! Puss o kram!

Och efteråt?
Haha ja man blir glad av shopping. Jag åkte tidigare till gävle så jag sitter på tåget nu med maja, hon är rädd.

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Hej! Har du kul? Är du full? Har hon grönt hår?

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Ge mig ett M ge mig ett O ge mig ett R ge mig ett A!! Vad blir det?!


 Sitter och funderar på om jag kanske borde sova snart... börjar äntligen bli trött!!!

Ikväll jobbade jag sista passet som var på mitt julschema! Så skönt att det är över.. Kväll, kväll/natt, kväll, kväll/natt i flera veckor är inte speciellt roligt..! Äntligen har man tid att göra nånting annat än jobba på kvällarn.

Jag är så himla förkyld!! Vaknade på julaftonsmorgon med 39 graders feber.. kul! :O Det blev bättre under dan som tur va, så jag orkade ta mig hem till mamma o fira med släkten.. och jag blev bättre så jag kunde gå ut på juldan iaf..! som tur var, annars hade jag blivit less! :P Nu är jag jättehostig.. hatar hosta!! Jobbigt som fan..

Näpp, nu ska jag sova som sagt. Imorrn blire stan en sväng, å sen....får vi se!
Gonatt!


am

haha! några sms känner jag igen :)



PUBLICERAT: 2007-12-29, 14:22:53 | URL: http://sonido.blogg.se
sofie

haha ja det blev några från dej! när barnen är tonåringar lär man dom att säga mora! :)



PUBLICERAT: 2007-12-29, 18:10:15 | URL: http://sofiiie.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!