2007-12-21
 12:28:36

Frrrredag.. mardrömmar, klädproblem, jobb..

Igår jobbade jag bara kväll, slutade kl.23. Höll på att somna hela tiden på bussen hem.. sen gick jag och la mej nästan direkt när jag kom hem! Förtsa gången på läänge som jag somnat innan kl.01! Det va sköönt o sova ut.

Men jag sov nog för länge, för på slutet (efter att jag vaknat några gånger men¨inte orkat kliva upp..) så började jag drömma konstiga mardrömmar..! Jag skulle rädda Evas katter ur ett spökhus (?!).. Jag hade en jättestor bil, som inte ville starta när jag skulle gasa därifrån.. Å jag råkade rulla in i en bodybuilder-gubbe som stod bakom bilen.. så då började han och hans bodybuilderkompisar skjuta på min bil med jättestora vapen..! Då vaknade jag och var jätterädd, o bestämde mej för att kliva upp! :P

som evas söta kissar

Nu ska jag STÄDA.. Sen ska jag in till stan o kolla efter en t-shirt/linne eller nånting som passar till min nya kjol med hängslen!! Har redan vare o kollat flera gånger... ska det va så svårt att hitta nått?!  Irriterande...

image2589image514


Typ en sån kjol är det! (snodde bilderna från nåns blogg.. ursäkta :P) Vill ha nånting enkelt, enfärgat till.. men som ändå är lite festligt. Nån rolig uringning eller nått...? Tänkte nog ha det på mig på juldan tror ja.... Aja, får se vad jag hittar!

Ska även träffa Maja på stan och få en försenad födelsedagspresent av henne och Marita! :) (eller vilka är det från??)

Sov med sminket på inatt.. så nu känns mina ögon helt äckliga o fulla med maschara :/ Hatar att sova med smink, men jag är så jävluslkt TORR i huden nu, så ja ville inte tvätta ansiktet igårkväll.. Der gör ONT :( Men nu måste jag väl tvätta bort det.... snart.... ska städa först!

Ska förresten jobba kväll/natt idag! Har aldrig jobbar en fredagnatt förut.. Det är för att vi inte jobbar på söndag, så då måste det göras inatt istället. SEN ÄR JAG LEDIIIIIG!! i typ fyra dagar.. ska bli så skööönt :D

Trevlig helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!