2007-12-01
 16:23:30

DOH!

Jag hittar inte min kameraladdare!!! :(

Skulle vara duktig o föra över alla bilder till datorn nu.. men kameran måste laddas först, och laddaren är inte där den ska vara!! Gah.. Trodde att jag kanske hade glömt den hos Verre i Norge, men hon hittade den inte där heller..(men hon hittade min älskade mössa iaf, som jag ven glömde där..böl..) Maja är laddaren hos dig eller??? Visst fick ja den när vi kom fram till Oslo o klev ur bilen?? ååå, va störigt! Jag som ville ha me mej kameran ikväll..

Ska hem till Gudrun ikväll. Hon, gunilla och Elin ska ha gemensamt fördelsedagskalas ;D Jag ska ta bilen och vara nykter... så jag följer nog inte med ut på krogen.. Ska ut nästa helg så jag vill ta det lugnt den här helgen. Dessutom vill jag köra så mycke som möjligt innan mamma kommer hem o ska ha tillbaka bilen...

Jag drömde en hemsk dröm inatt. Om MARITA!:
Jag och Maja stod på en gata och kollade upp mot ett fönster där Marita och hennes klasskompisar stod och sjöng, för dom hade tagit studenten eller nått sånt.. Marita var jättefull och lutade sig ut genom fönstret för att ropa nånting till oss.. Jag var jätterädd hela tiden att hon skulle ramla ut ur fönstret, för hon stod där och vinglade..!! Och till sist ramlade hon ner! Det var jättehögt upp. Hon landade bakom en bil så vi såg henne inte..och vi bara antog att hon hade dött, så vi stod bara där och bölade.. och sen gick vi därifrån..!! Men sen lite senare så kom Marita! Utan en enda skråma på kroppen!  Woho, värsta stålkvinnan :)


 

Nää.. Nu ska jag fixa nån mat innan jag ska iväg på kalaaas. Trevlig helg!


stålismarita

hahaha vad fränt. snygg bild. i'm HOT!!!!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!