2007-12-23
 19:41:17

dan före dan..

Nu håller jag på att bli sjuk känns det som!! :( Får bara mer och mer ont i huvet och halsen...gaaahh....jag vill inte!! Har trott att jag ska bli sjuk nu i två veckor, men det har aldrig brutit ut ordentligt liksom.. Har jobbat så mycke så jag har verkligen inte haft tid att vara sjuk. Men nu när jag äntligen är ledig och har börjat ta det lugnt, DÅ kommer jag såklart bli sjuk. Skiiiit också! Kul o va sjuk på julafton.. Buhu..

Men nej! Det ska gå över! Ska gå och lägga mig tidigt ikväll (ok före 01 iaf...) och hoppas på att jag mår bättre imorrn.

Nu ska jag hem till Maja en stund och dricka glögg me tjejerna! :D Ignorerar förkylningen så kanske den försvinner... *HOPPAS*  Nu kommer Ullis snart o hämtar mig... gokväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!