2007-08-28
 14:18:30

sugigt

Gud vilket tråkigt väder.. Vad ska man göra?? tråka tråka..

Kan visa några bilder från gävle.. WOHO!

image137
mina nya kläder från Monki som jag lovade att visa för Marita! :) Ullis öppnade precis toadörrn så jag höll på försvinna ur bild.. men det syns ju iaf.


Nina och Ullis på ett ställe som hette Baracken.. (eller?) Tog typ 10 kort på dom för Ullis kunde inte se normal ut. Viktigt... Här är dom två bästa. Ullis rädd/Ullis glad! ;D


Fortfarande på Baracken. Ulla o jag. Efter det här glömde jag väl bort att jag har en kamera så det blev inga mer kort!!  Snyft :'( Jag som ville ha massa roliga fylle-bilder!! :O

Jo, en bild till togs ju. Fast tidigare under kvällen. När jag o Ullis satt o kissade helt öppet vid en husvägg!!! haha.. Det kom en tomte... Fråga inte varför jag tog kort på honom....?!!!


NU ska jag göra nått vettigt... Kanske träna lite? Men jag är så opepp på att träna hemma. Vsst, man gör typ några situps o armhävningar.. Sen orkar jag inge mer för det är så tråååkigt.. Äsch, får åka till jobbet ikväll o träna innan jag ska jobba.

Har fortfarande inget vettigt att göra NU. hm.. skulle kunna dammsuga men det suger ju. (haha humorn är på topp..!!)

Jag vill ha min film från fallskärmshoppen nuuuu..!! Den kommer i slutet av veckan... lååångt dit ju.


marrrrrrru

woho, schyssta brallor!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!