2007-08-09
 17:16:08

lite sol o bad



I måndags var jag o John med mamma i sommarstugan i Armsjön. Första gången vi badade i år! jag åkte dit med mamma på tisdan också. Nice. Sen var jag en aning död på natten när jag skulle jobba.. men men.. det vare värt.

Klev upp tidigt igår (hann  väl sova 4 timmar efter jobbet ungefär..) o pallrade mig upp till sidsjön. Låg där på en brygga hela dan med Elin och Gudrun :) Vi hade lite problem med badandet pga rädsla för stora fiskar och sjögräs...hehe.. (speciellt gudrun..;P) med ett dopp blev det iaf!
John kom dit lite senare också, lagomt tills Elin o Gudrun skulle iväg.. så jag fick ligga o steka riktigt länge :D

image120

Ok, håll tummarna för att det blir fint väder på söndag också!! För då ska vi hoppa fallskräm!! (andra försöket då..)

Nu ska jag göra mej klar o gå till jobbet. Tänkte ta en promenad dit idag.. för jag har inte varit utanför dörren nånting....


Katja

Skönt med sommarbilder! Vilken klubb hoppar ni fallskärm med?



PUBLICERAT: 2007-08-12, 19:31:33 | URL: http://candygal.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!