2007-08-03
 16:42:12

kattunderhållning

ÅÅååååå va tråkigt jag har. Sitter hemma hos mamma nu igen. Kom hit för nån timme sen. Tänkte att jag kanske borde stanna med katterna ett tag. Det är ju synd om dom som måste va ensamma så mkt nu.. Eller dom kanske tycker det att jätteskönt att slippa alla jobbiga människor o få göra vad dom vill, vad vet jag... Men jag TROR att dom blir ganska uttråkade. Så jag sitter här och...håller dom sällskap...
Iofs kanske jag borde leka med dom eller nått, istället för att sitta vid datorn. Bra sällskap jag är då. Nu fick jag dåligt samvete o måste börja springa omkring med ett snöre här så tjockisarna får röra på sig.. å va jobbigt det blev...

Å förresten, igår va jag o John o såg Simpsons filmen! haha, va bra den va! :)

Nu tycker jag att det kan bli imorgon nån gång! Så det händer nått kul! Tack.



image113



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!