2007-08-13
 15:25:28

inget hopp!

Jaha, igår skulle vi ha hoppat fallskärm! Men det blev inget för det va för dåligt väder!! Det här va alltså andra gången vi bokat tid och fått ställa in pga vädret. Va less man blir! Va ju skitfint väder hela veckan.. men självklart blir det dåligt till helgen. argh!
Nu vet jag inte när hoppet ska bli av.. De kommande onsdagar+helger som man kan hoppa var det fullbokat. Får väl se om vi får nån tid.. Annars får vi väl vänta tills nästa sommar. Men JAG VILL HOPPA NUUU!! nu när man är så inställd på det liksom.
Störigt!

Nu måste jag snabba mej o duscha o sen springa ner i tvättstugan o hämta upp tvätten.. Kul dag det här. Har bara hunnit sova (somnade 6 imorse för vi fick sluta jobbet tidigare..), varit i tvättstugan, kollat på duck tales medans jag vänta på tvätten :) och snart ska jag tillbaka till jobbet o jobba en natt till.. suck.

I fredags stannade vi förresten kvar på posten efter vi slutat o festade lite. hehe väldigt skoj :)
Å i lördags var det surströmmingsfest med släkten hemma hos mamma. Jag åt nästan EN strömming. Massa lök, gräddfil o potatis och småå fiskbitar.. Det gick ju att äta. Smakade mest salt. Men efter en fisk började jag må illa.. Åt kräftor istället, mycke godare! :)


Jag o mina kusiner blev som vanligt tvugna att ställa upp oss för att återigen konstatera att JA dom är långa. (jättelånga!!) Och JA jag är kort. Kortast i hela släkten typ..


Katja

Aahaa, jag känner folk där ;)



PUBLICERAT: 2007-08-14, 10:09:50 | URL: http://candygal.blogg.se
Katja

vad liten du är! ;)



PUBLICERAT: 2007-08-20, 11:15:23 | URL: http://candygal.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!