2007-08-22
 15:16:03

i brist på annat..


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

ja :)

Har du sett din bästa vän gråta?

ja

Vilka vitaminer tog du när du var liten?

vad är det för konstig fråga..? c-vitaminer som smaka apelsin. mums!

Vad åt du senast?

en macka innan jag somnade imorse efter jobbet..

Har du fått någon komplimang idag?

ja inatt på jobbet fick jag en komplimang av pelle! han tyckte min nya t-shirt från monki va fiiin :)

Har du varit med i en rättegång?

nja nånting var jag med på.. i tingsrätten? men det va väl inte en rättegång?? eeh..  äsch ja vet inte.

Är du polare med grannarna?

några av dom.. han som bor under oss jobbar jag med. o i andra trappuppgången finns d en till postisgubbe. + evas brorsa. o så bor ju danne i huset mittemot också... :)

Vilka språk pratar din mamma?

svenska för det mesta...

Vilka länder har du bott i?

Sverige.. o Srilanka en liten stund..

Vilken är din senaste piercing?

näsan

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

eh? igår tror jag. tog inte tid men...

Gay?

noped snoped

Har du däckat/spytt för att du druckit?

hehehe..eh..ja. det har väl hänt..

Har du äggat någon?

håller på att koka två stycken nu. som jag ska äta. snart.

Har du täckt någons hus med toalettpapper?

nej inte vad jag kan komma ihåg.

suger det här?

nää det här är skiitkul jöh!

Har du varit på stranden?

endast EN gång på hela sommarn! (plus tre gånger i sommarstugan men det räknas inte som "stranden") jag o elin som skulle åka till stranden varenda dag den här sommarn! böl. ;(

Minns du dina/din musiklärares namn?

nja...hm..nä.. men dom flesta har haft mustasch iaf.

Hur bra är din syn?

-3,5 och -3,75. = halvblind utan linser :(

Har du varit på ett party?

jo några stycken då :)

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

nej tack. delfiner däremot skulle va coolt!

 Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?

skulle ju va lite jobbigt för dig för jag har ingen bror..

Har du varit utomlands?

japp! men nu vare på tok för länge sen! måste åka nånstans snart!!

Har du sett din bästa vän naken?

hm.. ja.

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?

tror jag har varit på två.. mammas kusin som gifte sig när jag va typ 5 år. och lasses bror som gifte sig när jag va typ 14.. ELLER NEJ!! mitt eget bröllop glömde jag bort!! :P det va ju helt klart det bästa bröllopet jag har varit på! :)

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan

haha ja dom skulle nog bli en aning förvånade..

 Var är dina syskon just nu?

dom är en aning ofödda..

Vad var den senaste drömmen som du minns?

maritas gamla ragg (vilkens bror jag jobbar med.. ) hoppade ut från en balkong o hängde i räcket! jag sa "men gud tänk om du hade varit svettig i händerna o tappat taget!" haha.

 Vilken tid gick du upp imorse?

klev upp kl.12.45 o skulle ner i tvättstugan. men märkte att det va slut på tvättmedel så jag somnade om. vakna väl för en halvtimme sen ungefär..

Vad ska du göra i helgen?

åker till gävle på fredag! ska va med ullis på sån där nollningsfest. wiho! :) och på söndag.... nej jag ska inte säga nått, då blire säkert dåligt väder.. :/

vem fick du sms av senast och vad stog det?

från john imorse.. "gonatt älskling sov gott"

När var du riktigt sjuk senast?

RIKTIGT sjuk? när jag fick dengue feber i Srilanka o låg på sjukhus i en vecka...

Vem är den senaste kändisen du tog på?

promoe måste det ha varit.. har väl inte tagit på så många! :P MEN JAG VET VEM MARITA TOG PÅ SIST IAF!! hihii :D

 Vad finns i din bakficka?

finns ingen bakficka på min morronrock..

 Har du färglinser?

nä. hade några sånna testlinser förut. dom bruna va finast :)

Vad gjorde du klockan 2 inatt?

soterade post. stora 84:or närmare bestämt..

Vad är det första du gör på morgonen?

stänger av alarmet på telefonen

Vad ska du göra efter det här?

äta, duscha, gå till ica, åka till jobbet..



jag o ullis i en vacker mix. its naajs!


sofie

nej men nej.. va allt blev ihoptryckt! himla blogg som får eget liv ibland o gör konstiga saker..


marita

hahahaha, fy fan vad jag skrattade när jag läste inlägget :) kuuul!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!