2007-08-06
 10:38:27

HÄJ!

Å va tidigt jag är vaken idag! Skräll :P Klev upp 9..!!
Ska följa med mamma till armsjön (sommarstugan). Kanske blir sommarens första bad idag då.. ÄNTLIGEN har det blivit ordentligt sommarväder! Tack.
Igår va jag hos morfar. Plockade bär o gjode en tårta! Duktigt tyckte jag :)

Fin tårta va?!!

Nu måste jag ringa o hetsa mamma lite! Hon som sa att hon skulle komma såå tidigt idag! Jomenvisst säkert..

Måste packa ner badlakan också så man kan baadaa...wiho! :)

Å i lördags vare ju Promoe på stadshuset. Miket bra! Jag stod längst fram o svettades som en gris och blev halvdöv. Men det är väl så det ska va.. :P


marita

men vafan hade han på sig, en jävla jeansdräkt???????!!!!


s

haha ja det va ju inte så vackert..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!