2007-08-02
 05:48:05

Gomorron!

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet. Vi fick sluta en hel timme tidigt! Gick därifrån vid 5 :) 
Eller jag är ju faktiskt inte hemma.. jag är hemma hos mamma. Är kattvakt den här veckan för mamma o Lasse är ute o åker..i tyskland för tillfället. Ska ge kissarna mat nu o sen ska jag sova... om det går. Sist jag sov här tyckte Millan att det va kul o leka med mina fötter.. (aj!) och Morris la sig under sängen och började snarka!! Han är ju lite speciell den katten.. :P

jaja..

Nu är jag ledig till tisdagkväll! Sköönt.. känns som jag har bott på posten den här veckan. På lördag ska jag även till stadshuset o se Promoe spela! Wiiho!

Nää sova nu. Gonatt!

(kul inlägg...)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!