2007-04-27
 16:24:49

villbaraläggamejnerochdö-dag idag

Igår va jag på stan o köpte världens snyggaste (o dyraste..) jeans. Träffade Marita, köpte bananer, tog bussen hem till mig och glömde bananerna på bussen :( undra om nån ätit upp dom bananerna nu? nån hungrig stackare kanske.. hoppas det så känns det inte så meningslöst att jag köpte dom...

Hur som helst.. vi skulle ut o motionerna! Det blev elljusspåret upp i skogen till den lilla tjärnen (som heter grodstjärn har jag lärt mig nu) och vidare till sidsjön. Vi gick/joggade TVÅ varv! Väldigt duktiga var vi.

Sen på kvällen kom Danne tillbaka med datorn. Så nu sitter jag o skriver på min vanliga igen istället för mammas laptop...

Anledningen till varför det här är en dålig dag:
Jag är så jävla allergisk!!!!
När jag vaknade var huden helt jävla mongo. Helt full med eksem över hela halsen och halva ansiktet. Kan knappt röra mej för det spricker bara.. och det är torrt och äckligt och rött och svullet och sårigt :( Såhär har det inte varit på flera år!!
Tror det beror på att det är asmycke pollen ute nu. Och vi var ute o sprang i skogen och vid sidsjön igår = Man blev täckt av pollen..
Skulle ha gått till skolan idag och sen varit och tränat med Elin på ego, men nu kan jag inte gå utanför dörren. Vill ju inte att det ska bli värre av ännu mer pollenhelvete.. Hoppas det blir bättre tills imorrn, för då ska jag va på posten hela dan..

Jaja, nu var mamma här med lite mat till mig, för jag kan inte gå o handla... Hon är snäll hon! :) Ska äta nått nu. Har bara ätit två hårdmackor på hela dan. Det är jobbigt att tugga för huden går sönder.... JAG HATAR DET HÄR!!! orkar inte nå mer nu..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!