2007-04-25
 21:03:55

trallalaaa

Idag på skolan skulle man redovisa sitt PM. Inte för att skryta, men jag var faktiskt BÄST!! ;D
Alla dom andra satt bara kvar på sin plats o sa lite kort om vad dom hade skrivit.. typ "aa..jag skrev om blabla.. och så skrev jag lite om blablabla..hm..aa..och sen lite sånt..o sen blabla.."
När dom första tre hade "redovisat" likadant i typ 5-10 min var hade jag lite ångest. Jag var den enda som hade en "riktig" redovisning! jag skulle ju bli tvungen att gå fram o stå vid tavlan.. hade med mej lite bilder från Sri lanka och LTTE på overhead och allt! Tänkte en sekund att jag kanske skulle skita i mina bilder o sitta kvar på min plats o redovisa 5 min som alla andra gjorde.
MEN vafan!
Hade ju förberett och lärt mig allt jag skulle säga! Kan ju inte va så mesig så jag ändrar det i sista minuten bara för att ingen annan förberett lika bra som jag?! Bara för det kan ju inte jag låtsas vara sämre än jag egentligen är! :P Så jag gick fram o redovisade som jag hade tänkt. Det tog typ 20 min. (precis som läraren hade sagt att det skulle göra...!!)
Kände mej väldans nöjd efteråt. Hade inte ens varit nervös inför redovisningen eller nåntin! Inget tomatansikte blev det heller.. Hähä! :D

Efteråt gick jag till stan och belönade mej själv först med sushi o sen med massa shopping!!
Köpte två bikinisar, lite nytt smink från make up store (maja ville bära påsen för att se rik ut..hee..) nya fina skoooor från scorett med svarta sidenband som man knyter runt benet, en kofta.. ja det var nog allt.

Sammanfattning:
Mycket bra dag!

Nu ska jag kolla på Grey's! Sen ska jag åka till jobbet o jobba naaatt...

Later.


ullis

Vad duktig du var! :D jag vill också shoppaaaa..hatar min usla ekonomi :P


marita

stolt över dig! :D you go girl! här får du fem stjärna:*****

ses idag joggingskompis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!