2007-04-14
 19:32:14

sommar?

Fint väder det har varit idag!

Jag köpte en ny skinnjacka igår! (Jättefiin. Maja blev avis..moahaha..!) Men den va ju nästan för varm att ha idag. Hoppas det blir lite kallare ett tag till iaf.. så jag hinner använda den innan d blir sommar..

Bekämpade min bakishet och klev upp ur sängen vid 12 idag. Tog en promenad in till stan. Skulle träffa mamma där tänkte jag. Men hon var less på att gå på stan när jag kom, så vi åkte till birsta istället.. (stor skillnad..stan eller birsta??) Aja.. hon fick bestämma för en gångs skull iaf. hehe.
Jag köpte solglasögon (äntligen ett par som passar min miniskalle!!) och hårband. Och massa frukt på nya Willys.
Ikväll ska jag sitta här ensam hemma med mina frukter och hårband och ha tråkigt. Tänkte försöka plugga lite till o med.. (!!) Jag är bjuden på en fest hos Lotta.. Men var ju ut igår. Det får räcka. Ska försöka va pigg imorrn o orka följa med ut till morfar innan jag ska jobba...

Japp så äre.
Det var allt.


am

jag är inte avis!! jag tänker endast på jackans bästa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!