2007-04-21
 21:15:31

snor en lista av marita istället för att plugga...

Höger- eller vänsterhänt: högerhänt. 
Humör just nu: trött o less på skolan! råkade just sova i över en timme.. skulle bara lägga mej o vila lite ju..
Favoritgodis: choklad eller sura godisar som får tungan att bli röd och näst intill blöda!!
Är det nåt du absolut inte äter: lever! råkade äta det i srilanka för jag trodde det va svamp! slutade äta när john sa att det va lever...*ryser*
Kläder just nu: mysbyxor
Musik just nu: gangstarr
Vad sa du senast: pratade i telefon med maja om att folk fan inte borde få borra klockan 9 på en lördagmorgon!!Sommarplaner: jobba och ha en del kul även
Längd och vikt: 164 cm, 50kg
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: solsken och värme tack!
Spelar du nåt instrument: spelade valthorn (vaaarför inte gitarr eller nått normalt?!!) när jag gick på mellanstadiet..
Morgon- eller nattmänniska: nattis
Vem är viktigast för dig: la familia
Kommer du ihåg din första kärlek: haha ja. jag o verre brukade förfölja o speja på honom! vi blev tagna på bar gärgning när vi satt o gömde oss bakom en buske o spanade.. :P Pinsamt!
Älskar du henne/honom fortfarande: haha. nej jag har kommit över honom faktiskt.
Har du några homosexuella vänner: jo.
Tror du på mirakel: måste väl dra till med ett Ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja det är väl klart, varför skulle det va omöjligt?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1 eller möjligtvis 2..
Bio eller promenad: promenad blire ju oftast. men bio är ju också trevligt..
Är du kittlig: JA! typ överallt.
Snarkar du? vissa påstår det men jag tror att dom LJUGER!!
Stjärntecken? skytt
Största svaghet: hmm...choklad är ganska omöjligt att motstå ibland..
Det här är jag bra på: kommer inte på nånting! :( sortera post... oj vilken merit..
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga.. brukar drömma att jag kan flyga..hehe :) man gör nått speciellt med benen, men jag har inte listat ut hur det är man gör än! måste öva lite mer..
Vad vill du jobba som? hatar den frågan! jag veeet intee..
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? max!
Har du nån flickvän/pojkvän? en man!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? gjort det redan. vill ha fler tatueringar dock.
Stökigt eller välstädat? gärna välstädat..men det är sällan så tyvärr..
Gungar du på stolen? nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? skulle ju va coolt men jag skulle nog inte våga.. *fegis*
Vilken hand håller du gaffeln i? äter med händerna
Hur många syskon har du? inga. men två katter som mamma behandlar som om dom va mina syskon :)
Vilket gymnasieprogram gick du? Samhälle/Samhälle
Anser du att du är stark? nej jag är en vekling.. men jag jobbar på musklerna nu iaf!
Brukar du sola? Ja, när det finns sol!
Kaffe, te eller inget? te! men kaffe ibland när man jobbar natt..

NU MÅSTE JAG PLUGGA!!!
Jävla tråkigt sätt att spendera en lördagkväll.. men vad ska man göra när man jobbar hela tiden o aldrig hinner plugga?! (läs: när man är lat och aldrig börjar med saker i tid..)
Nu har jag blivit bjuden på fest också.. men tackade nej. För jag ska ju som sagt PLUGGA.

Men ha så kul ikväll alla andra.. så ska jag sitta här i min ensamhet och ha tråkigt. BÖL..


marita

men gud människa väger du bara 50kg!!!!! lillsofie. okej. vi börjar joogga snart va.


marita

valthorn, hahahaha! hmm. ska jag säga.. jag spelade blockflöjt!


am

men blockflöjt är ju hundra ggr bättre än valthorn! HAHA!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!