2007-04-11
 09:06:57

Skoldag

 Hej alla glada!
så brukar det stå i sms:en som man får från posten när dom undrar om man vill jobba...
Man ÄR inte glad när man måste kliva upp såhär tidigt.. (klev upp 8)
Fast egentligen är det ju inte så jättetidigt.. När vi har seminarium som börjar 08.15 måste man kliva upp ännu tidigare. Eller när man ska jobba förmiddag o börjar kl.06.00 och den enda bussen går 05.15, då måste man kliva upp SJUKT TIDIGT..

Så jag ska väl inte klaga idag då...

Ska gå på föreläsning idag. Jag är duktig jag. Annica o Lotta ska inte gå.. Men jag tänkte pallra mig iväg ut i blåsten (hör att det blåser som fan för det tjuter i hela huset..) Måste iaf till skolan o lämna tillbaka böcker till bibblan som är försenade. Kommer va tvungen att betala för dom. Attans.

Efter skolan ska jag in till stan o köpa sushi! För det har jag lovat mej själv sen i förrgår! Så jag får ej bli lat och gå direkt hem efter... När jag kommer hem ska jag färga håret. Köpte en nyans mörkare än jag brukar ha. Spenande.
Och ikväll ska jag jobba. Det va ett tag sen. Rätt skönt att göra nått faktiskt.. Har blivit less på att va hemma o slöa nu. Jag är ganska frisk idag så det borde gå braa...

Nu måste jag klä på maj!
Haj!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!