2007-04-16
 17:01:21

Oj va varmt det har varit idag! Värsta sommarn!

Jag kom nyss hem från stan. Har suttit i solen med Marita o ätit glass :) Njuut!
Höll på att svettas ihäj om fötterna i mina varma sneakers.. Jag hittar inte mina sommarskor..! Letat överallt!! I alla garderober och i alla kartonger i båda förråden!! (till o med den med julsaker!) Fan.
Kollade efter nya skor på stan, men dom som jag föll för fanns inte i min storlek.. :(

Hmmm...
Nu kom John hem. Ska fixa mat nu tror jag. Vi kan äta middag tillsammans för en gångs skull! Det va länge sen! Den ena av oss jobbar nästan alltid när den andra är ledig på kvällen.. Å nu när båda är lediga måste jag såklart plugga ikväll..



Nä nu sitter jag ivägen här.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!