2007-04-03
 17:31:28

men åh!

nu har hela den här dagen försvunnit! :(

Jobbade inatt.. och jag sov väl ganska länge idag. till 14 ungefär.. Sen fastnade jag vid msn och pratade med Eva.. och sen telefon med Ullis.. sen duscha, och nu är klockan över 5 helt plötsligt. Jag som hade tänkt träna 16.30...Doh.

Ska ta en promenad istället. Långt! Till Maja kanske? Nu innan det blir mörkt. Hoppas det inte är sån jävla storm ute idag bara.. Höll ju på att blåsa bort igår! :O

Uppdatering om festen i lördag:
Jaa, det blev lika kul som jag hade hoppats på. Alla blev dock rätt fulla.. hehe..
Jag har massa minnesluckor..!! (brukar jag nästan aldrig ha) Men...det jag kommer ihåg va trevligt :)
Först träffades alla tjejerna hos Linn, som bor precis vid navet. Längst upp, med värsta utsikten! Skiitfin lägenhet! Jag blev avundsjuk..
Sen åkte vi till Bosvedjan till Johan. Vi var över 20 stycken i hans lilla etta...woho!
Det blev taxi in till stan helt plötsligt sen.. Johan hade visst problem med nån jobbig person som spillde på mattan hela tiden?? Jag märkte ingenting jag. Hoppas det inte va jag..!! hehe..
Men vissa (nämner inga namn) var fullare än mej, så det är nog lugnt.
När vi kom till stan blev det iaf först skepparn o sen olearys! very nice. bajs.

Nä nu ska jag ut o gåå! Hejdåå!


marita

"bor precis vid navet, med värsta utsikten" hahaha! ja navet är ju fint. ;)



PUBLICERAT: 2007-04-04, 14:24:48 | URL: http://marita.blogg.se
s

haha!:P ja men man ser ju ut över stan..eller mot havet..liksom..det va fint iaf!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!