2007-04-09
 17:45:24

less

Halloj

Lördagen blev väl helt ok trots att jag inte trodde att den skulle bli det.
Det va god thaimat hos Ting. Jag åt föör mycke och var proppmätt hela kvällen. Okrade knappt dricka nått. Men det var väl lika bra.
Vi åkte därifrån typ kl.21 (det va förresten inte såå långt ut i bushen som jag trodde att det skulle va, bara några kilometer från bergsåker) så jag hann till förfesten med mina kära vänner :D Kom till o med dit  före Marita!! Det säger ju en del om hur seg hon är.. :P

Sen blev det Olearys som vanligt. Jag är en aning less på det stället. Eller kanske inte det stället i sig. Det kan ju va kul där. Men det är ju alltid samma sak när vi går ut.. Blir ju tråkigt när man har varit där typ 1000 ggr..

Fast det hände faktiskt en spännande sak på slutet: Jag hittade ett hål o väggen! Vid dansgolvet ungefär.. Ett fyrkantigt hål..  John tog dannes mobil som lampa och kröp in i hålet! Och försvann!! I flera minuter!!!
Jag o Danne stod där som två fån och väntade på att han skulle komma tillbaka.. Haha.. Till slut kröp Danne in efter. Så då stod jag där ensam, båda karlarna hade försvunnit in i väggen. Jesus.
Men dom kom tillbaka ganska fort. Dom hade hittat ett rum med massa kablar.. *SPÄNNANDE*  John var skadad till o med. Han hade gjort illa fingret på en spik.. Värsta äventyret...!!
Sen åkte vi hem.

Igår när jag vaknade var jag inte ett dugg bakis faktiskt. Däremot jätteförkyld.. Var tvungen att släpa mig hem till mamma och äta påskmiddag. Det var ju gott, men jobbigt att sitta där och snora..
Mår som en överkörd grävling fortfarande. Hade lite feber förut... men jag tror att den har gått över.
Ska försöka orka fixa nått att äta. Har bara ätit massa godis ur påskägget som jag fick av mamma idag. Kanske skulle må bättre om jag åt nån riktigt mat... Nu känner jag mej bara äcklig. Blää.. jävla godis.


maritapita

haha, ett HÅL I VÄGGEN!? vad konstigt.. haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!