2007-04-21
 14:16:55

kli-attack

Heeeejj...

Jag kom nyss hem från en promenad fram o tillbaka till skolan. Va tvungen att gå dit o hämta ut böcker som jag har på timlån nu tills måndagmorron..
Satt o läste lite i bibblan. Då kom det fram en neger (inget illa menat! kallar john det också...) som inte kunde svenska o ville att jag skulle översätta ett brev som han fått till engelska. ÅNEJ tänkte jag..o funderade i en sekund på att säga att jag inte kan engelska :P
Men det va inte så svårt.. Det va från mitthem..

Nu åt jag ett äpple och fick värsta allergireaktionen av det. Blev helt röd runt munnen o på halsen. Det kliar som faan! Blir så less.. Jag har väl aldrig varit allergisk mot äpplen förut?! Det har börjat nu. Trodde allergier skulle växa bort och inte att man ska få nya! Jävlaskitallergi o eksem.. :( Det är eksemens fel alltihop. Nån som vill byta hud med mig? Snälla..!

Ska läsa böckerna som jag lånat nu.
Visste ni att tamilska tigrarna har flest självmordsbombare? Det trodde man ju inte.. Trodde det skulle va flest i al-quaida eller hamas eller nått.. Man lär sej minsann saker av att plugga.
Bralars.

Nu ringde mamma. Hon har köpt en ny cykel, o så hon var påväg hit o ville att jag skulle åka ut o cykla med henne. Men jag har inte tiiiid.. Måste ju plugga som sagt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!