2007-04-07
 13:18:58

Ikväll..



Nu sitter jag här nyduschad med en blå handduksturban på huvet o ser ut som Marge (enligt John iaf..)

Vi ska på middag hos Ting idag/ikväll.. Ute i bushen nånstans bortanför Bergsåker.. :O
Jag vill inte!! Jag vill vara med mina kompisar hos Maja. Ullis o Anna är med!! Det va toklänge sen. Och dessutom fyller Ullis år..
Men John hade redan lovat att vi skulle komma till Ting så känner jag mej tvingad att följa med.
Jaja, det blir säkert god mat iaf. Hon är ju thailändsk kock :)

Vi ska få skjuts dit 16.30. BRA! Ju tidigare vi kommer dit desto tidigare kan vi åka till Maja! :D
John har lovat att vi kan åka därifrån vid 21. Jag kommer få va som ett litet barn o tjata.."kan vi åka nu kan vi åka nu kan vi åka nu??" Nä..ska försöka uppföra mig.

Nu måste jag ta bort min handuk från skallen innan jag får nackspärr.. Den lutar.

so long suckersss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!