2007-04-21
 00:16:57

Fredag

Idag har jag inte gjort mycke.

Jobbade torsdag kväll o natt. Det var en rätt lugnt natt på posten faktiskt. Den gick fort. Var upp till gymmet o tränade på rasten mellan kvälls- och nattpasset. Kände väldigt mej duktig! :D Jag o gubbarna!
Fick sluta lite tidigare så jag kom väl hem vid halv 7 imorse. Somnade innan Johns väckerklocka ringde..

Har försökt skriva på mitt PM idag. Det har gått sådär kan man väl säga. Skrivit lite mer iaf...

Stekte en hamburgare till middag. Den blev halväcklig.. Har ingen mat hemma. Måste handla!

Har haft filmkväll här ikväll me Maja, Ullis o Marita. Såg Hotel Rwanda o käka ostkrokar. Bra film! Trevligt sällskap ;)

Nu ska jag sova snart tror jag. Skittrött. Konstigt. Jag sov ju halva dan..

Den här helgen kommer blir jobbig. Måste plugga som en galning. Fy fan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!