2007-04-27
 22:28:34

Försöker bli på bättre humör med en LISTA!

Vad..
hade du på dig idag?
mysbyxor, bikiniöverdel o en stor huvtröja
har du gjort under dagen? tvättat kläder, mått dåligt över allergi-huden, sovit, ätit gröt, sett på tv, mått dåligt, badat, ätit isglass, haft ångest, suttit vid datorn, och för att inte glömma: smörjt in mig tiotusen gånger minst (inte för att eksemhelvetet blir nå bätte men..)
har du för frisyr? nytvättat i en inbakad fläta... det kommer bli lockigt.. vill inte det.. men orkar inte med håret just nu
ska du göra innan dagen är slut? kolla på nån film tror jag
har du inte hunnit med idag? hunnit o hunnit? har inte KUNNAT gå utanför dörren pga POLLENHELVETET!
ska du göra imorgon? ska till posten på esb-dag (lära sig massa nya saker om nya maskiner o grejer) och eventuellt hitta på nått kul med jobbfolket efteråt.. om jag mår bra. jag viiill juuu....
vill du göra i helgen? tja.. läs ovan.
åt du senast? en smoothie med vanlijyoghurt,  banan o frysta bääär.. gottis :)
allra bästa med dig? inte fan vet jag.. att jag är bra på...äh fuck.
ogillar du hos dig själv? ett ord: e k s e m

När..
Vaknade du i morse?
10. tvättstuga då..
Är du rädd? läskiga insekter. speciellt getingar. och hemska sjukdomar också..
Grät du senast? imorse när jag vaknade och märkte hur huden blivit över natten..
Skrattade du senast? det va säkert igår när jag var med marita. då brukar man skratta mycke :)
Var du på fest senast? två veckor sen, förfest hos maja? har jag för mej.. länge sen jag va på riktig fest dock.. : /
var du kär senast? idag
gjorde du senaste något du egentligen inte ville? redovisade mitt PM i onsdags... hatar redovisningar. men det gick ju faktiskt riktigt bra till slut!
Gav du en komplimang senast? vet inte riktigt.. sa till marita att hon borde bli modell för ett tag sen ;)

Vem..
Kramade du senast? mamma, när hon var hit med lite mat till mig förut idag
Saknar du? pappsen
Kysste du senast? johnisen
Vill du spotta på? tjockisen som ljuger o försöker förstöra saker för andra! som bara vågar skriva massa skit men sen inte ens vågar titta på en när man möter henne på stan. fan, stå för vad du säger din tönt!!
Skulle du vilja se ut som? mej själv som latinobrud. ingen svensk blekfis iaf..
Gjorde dig arg senast? nån i topmodel! hehe.. kommer inte ihåg namnet...(jag har lätt för att bli upprörd över saker på tv, ok?!! mamma blir alltid irriterad när hon ser på tv med mig och jag blir helt upprörd om nån är knäpp..)

Antingen eller..
Glass eller Godis?
beror på.. glass nu näre håller på o bli sommar kanske..
Morgon eller kväll? kväll
Skidor eller pulka? pulkis
Julafton eller födelsedag? julafton..eller födelsedag..? ja det var ju det som var frågan ja :P svårt..
Häst eller hund? häst!
Hjortron eller blåbär? blåbär
Sol eller bada? sola i badet
Röd eller blå? ibland röd. men oftast blå.

Kan du..
Simma fjärilsim?

Stå på ett ben? jo
Sjunga riktigt höga toner? hehe...tror inte det va
Baka? jorå. fast inte lika bra som annica! :P
Göra volter? nähäähä
Hoppa upp på en häst med sadel? självklart. med eller utan sadel :)
Ditt eget mobilnummer? japp. har ett lätt nummer.. med massa 9:or..

Har du..
Pallat äpplen? ja! dom godaste finns på en tomt i haga, i området ovanför blågul pizzerian *tips* :P
Tagit en främling på rumpan? det har nog hänt, ja..
Tappat något värdefullt i toaletten? nej, inte jag. men ULLIS tappade sin klocka (som hon fått med från nån tidning..!) i en bajamaja på gatufesten för några år sen! hon fick PANIK!! haha.. och försökte plocka upp den!! hahahahAHAHAhaha!! sen försökte hon ta i mig!! då fick jag panik o sprang! haha.. kanske ska tillägga att hon va full. annars brukar hon inte dyka ner i bajamajor.. :P
Sett en hel porrfilm? nej inte en hel..
Skrikit åt en lärare? tror inte det. har alltid varit en liten snäll elev..
Blivit dumpad? nej
Förlorat någon nära vän? nej
Varit i Asien? ja. fru Srilanka..
Kysst någon och sedan ångrat dig? förmodligen..


ullis

Va, var klockan från en tidning? nja, det måste ha varit dyrare än så efter jag tog upp den! Sedan spran vi ju till mcdonalds och gick på toan där så jag kunde skölja av baset från klockan :P


Anonym

bajset..inte baset :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!