2007-04-10
 14:11:00

everything's just wonderful

Nu är jag less på att vara sjuk!

Bestämde mig för att vara frisk idag! Tänkte gå in till stan nu när äntligen alla helgdagar är över. Shoppaaa..
Har duschat o klätt på mig o ätit gröt. Men det var tydligen allt jag orkade för nu blev jag helt svettig o sjuklig igen. Doh!
Men skam den som ger sig.
Nu ska jag smika till mitt svettiga ansikte så jag inte skrämmer nån... Lär ju se halvdöd ut.
Får se om jag orkar ta mig hela vägen till stan då. Kanske ska va lat o ta bussen? Nää..ska GÅ.
Har ju inte tränat på evigheter heller. Hua.




am

ja!! vilket bra sätt att bli frisk :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!