2007-04-06
 02:14:20

DU är en gris!



Titta vilken söööt griiis!! =D
Jag googlade mitt namn (ja jag har tråkigt) och hittade då en bild på den här grisen! Intressant..

Jag kan inte sova!! Noll trött.
Undra om min insomnia kan ha nått att göra med att jag sov  bort halva dan idag..? Förmodligen.

Har legat i sängen o kollat på Sex and the city, sen Cityakuten, sen 2 and a half men... efter det brukar jag vanligtvis va jättetrött och somna direkt, men icke denna afton..

Nu blev jag hungrig också. Nattmacka? Nä..orkar inte fixa.. ska borsta tänderna istället o hoppas att hungerkänslan försvinner...

buenos noches amigos @-)---


marita

haha, men vad är det med grisen!!?? den ser ju elektrisk ut!!!!!!!!!!!!! men söt :)



PUBLICERAT: 2007-04-07, 12:12:09 | URL: http://marita.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!