2007-04-05
 23:27:44

Blååååås!

Idag hade jag tvättid kl.10-13.. hade ställt telefonen på väckning 9.45.. jag vaknade flera gånger o tyckte att det kändes som att jag fick sova länge, men orkade såklart inte kolla vad klockan var.. Till slut så klev john upp och upplyste mig om att klockan va 13 o att jag kanske borde kliva upp.. GAH.
Telefonjäveln hade dött.. så ingen väckning. Va irriterad jag blev..missade tvättningen..

Då vare bara o snabba sej in till stan, för jag skulle träffa Ullis, Anna o Maja där.. Men dom hade redan varit där i några timmar så när jag kom var det ingen som ville va kvar. BÖL :(  Det blev ingen shopping.

Gick o klippte luggen och köpte sushi istället. Sen följde jag med Maja hem o åt där innan jag gick till jobbet.

Jävla orkan det är ute!! Fick skjuts med mamma sista biten till jobbet idag. Var ju snällt, så jag slapp blåsa bort.
Hon sa att dom (vem?) hade sagt att man skulle ha barnen inne på dagisarna idag.. För att dom inte skulle blåsa bort antar jag? Eller få ett träd i skallen kanske?

Jaja.. 

Nu ska jag äta nått! Har bara ätit lite sushi på hela dan. Magen skriker...
knorr.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!