2007-04-11
 16:01:37

<3

Ska försöka testa den där 3-timmars metoden.. När man ska äta var tredje timme. Men det är ju värsta svårt! Jag har inte tid att äta hela tiden ju!! Det blir även väldigt konstigt när man har jobbat natt o sover länge..

Men hittills idag har det funkat iaf. Åt frukost kl.8, sushi kl.12 (ok 4 timmar..gör det nått?) smoothie kl.15.. men nu måste jag äta middag snart, för jag måste ta 17.25 bussen till jobbet ju. Så det blir inte tre timmar där.. o sen då? efter middagen? Ska man fortsätta med det här tills man går o lägger sej? Om man är vaken hela natten då??  Majaaa..svara på mina frågot tack.

Nä nu tar vi en lista!

Favorit...

mat
sushi!
glass isglass. eller nån sorbet.
land Sri lanka! :)
uttryck bra lars!
tv-serie greys anatomy, desperate housewives, oc, simpsons
musik hiphop för det mesta
reklamfilm "dra in magen berta så jag kommer förbi o fram!"
affär måste ju bli..HM
grogg nej.. men öl, tack.
bil skulle gärna äga en nu. vilken som helst!
lag yttrandefrihet är väl en trevlig liten lag?
lögn det var inte jag..
film ja tack, många
tidning min häst!!
plagg mjukisbyxor
barnprogram disneydags :D

NUU ska jag gå o stoppa in en vitlök i örat! Har fått så satans ont i det andra örat nu!! (hade ont i det ena förra veckan typ) Tror det har nått med min förkylning att göra. Har hört att vitlök i örat ska va bra då... hm.. kanske kan funka.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!