2006-11-09
 14:55:42

shiiit

OJ nu var det länge sen jag skrev här!! Över ett år sen sist. Hade till o med glömt bort att jag hade en blogg... meeen nu kanske jag ska börja skriva här igen då. Sist jag skrev här var jag i srilanka.. herregud va länge sen!!

Det verkar som att alla jag känner åker iväg nånstans nu. Maja till USA, Carro till Thailand, Verre till Barcelona, Rega till USA o Cicki ska också till Thailand snart. Jag blir så aviiis.. vill också! Men nejnej, jag ska plugga o har inte tid eller råd att åka nånstans. TRÅK. Får se när det blir Srilanka igen. Till våren hoppas jag.. Men jag vet inte hur det ska gå till om jag ska fortsätta plugga..? Johns familj kommer bli besvikna om vi inte kommer snart. Vi har lovat så länge att vi ska komma snart..

Nu ska jag kolla på tv o äta goodis.. o ikväll ska jag jobba, som vanligt. Posten är mitt andra hem.. Svar JA.


Marita

oj, när ska Verre dra till Barcelona? jaiks, vad alla drar!!! :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!