2006-11-11
 15:37:38

regn. . . .

Fan vilken tråkigt väder! Jag var tvuuungen att åka till stan o köpa ett linne (viktigt) tills ikväll! (Ska hem till Carro på feeest!) Blev helt jävla blöt. Glömde såklart paraplyet hemma också.. doh! Hoppas det slutar regna tills ikväll.. Annars kommer man se ut som en dränkt katt när man kommer ut ju.. Det kommer säkert bli kallt o is överallt o jag kommer ramla o slå ihjäl mej! gah..

Nä, nu måste jag äta nått. Är så hungrig, men jag har blivit lat o orkar aldrig laga mat nuförtiden. Det är så skönt att John jobbar på restaurang så han kan ta med sej matlådor hem efter jobbet! Men nu jobbar han kväll så jag måste fixa nått själv.. Jobbigt jobbigt..

Förresten, nu är Maja framme i USA såg jag i hennes resedagbok! Hoppas du har kul Majs! Kom tillbaka snart...

Skulle träffat Verre idag för hon åker ju till Barcelona imorrn. Men jag hade inte tid.. hann inte! Har lite dåligt samvete över det.. Jag var ju på stan o köpte kläder liksom. Det hade jag minsann tid med. Men det var ju viktigt.. eller..inte.. men aja.. Hon ska inte vara borta så himla länge iaf..

Nu måste jag äta innan jag svimmar!
Häj.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!